Notater om europas-historie.net

Denne bloggen forteller om utviklinga av nettstedet www.europas-historie.net og lar interesserte delta i utviklinga ved å bidra med meninger og kommentarer.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

Jeg er utdannet til cand.polit - har samfunnsvitenskapelig embetseksamen av høyere grad - og er så glad i bøker og historie at jeg prøver å skape en uavhengig levevei å arbeide med bøker på internett.

tirsdag, februar 21, 2006

Notater om europas-historie.net

Notater om europas-historie.net

Vel, nå er jeg i ferd med lære å bruke denne bloggen. Jeg vil snart være ferdig med å skrive om tysk historie, og vil da fortsette med å skrive om de europeiske kolonirikene. Jeg vil der fortsette med å skrive om det spanske imperiet, og følge dets utvikling til Bolivar på begynnelsen av det nittende århundret. Deretter vil jeg kort skrive om det portugisiske imperiet, før jeg fortsetter med det britiske imperiet. Mens jeg arbeider leser jeg stadig og søker etter nye bøker, og det kan derfor hende at jeg endrer planer når som helst siden jeg når som helst kan oppdage nye og mer interessante tema og muligheter.

0 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home