Notater om europas-historie.net

Denne bloggen forteller om utviklinga av nettstedet www.europas-historie.net og lar interesserte delta i utviklinga ved å bidra med meninger og kommentarer.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

Jeg er utdannet til cand.polit - har samfunnsvitenskapelig embetseksamen av høyere grad - og er så glad i bøker og historie at jeg prøver å skape en uavhengig levevei å arbeide med bøker på internett.

lørdag, august 01, 2009

Hjelp meg til å få inntekt fra å skrive om historie!

Hjelp meg til å få inntekt fra å skrive om historie!


Da jeg begynte å skrive om historie på www.europas-historie.net hadde jeg det første halvannet året knapt noen lesere selv om jeg skrev intenst og sammenhengende 100 timer i veka. Men etter et og et halvt år ble sidene mine oppdaget og antallet lesere økte med 60%-80% hvert år i mange år til jeg hadde bortimot to tusen lesere daglig. Det var både morsomt, lærerikt og slitsomt! Men da det viste seg å være umulig å få inntekt fra alt arbeidet selv med så mange lesere sluttet jeg stort sett å skrive, selv om jeg ikke sluttet å lese og studere historie. Men dersom noen skulle ha en god ide eller et forslag til hvordan jeg skal få inntekt fra dette arbeidet prlver jeg på nytt. Noen forslag eller innspill??

Med hilsen
Tor Førde

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gjør utseendet på nettsiden din bedre, slik at det ser mer profesjonelt ut, ved å ta kontakt med noen som har peiling. samtidig finnes det garantert informasjon om hvordan du kan tjene greie penger på ved hjelp av reklame rundt omkring på nettet.

februar 05, 2010  

Legg inn en kommentar

<< Home