Notater om europas-historie.net

Denne bloggen forteller om utviklinga av nettstedet www.europas-historie.net og lar interesserte delta i utviklinga ved å bidra med meninger og kommentarer.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

Jeg er utdannet til cand.polit - har samfunnsvitenskapelig embetseksamen av høyere grad - og er så glad i bøker og historie at jeg prøver å skape en uavhengig levevei å arbeide med bøker på internett.

mandag, mai 28, 2007

Stockholm og Sosialdemokratiet

En ny tekst: "Stockholm og Sosialdemokratiet", er i dag lagt ut på både www.europas-historie.net og på www.europas-historie.no. Den bygger på en artikkel i Peter Halls bok "Cities in Civilization".

Hilsen
Tor Førde

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Beste Tor Förde.
Mitt navn er John Omark. Jeg er pensjonert sjömann.
Jeg håper det er ok at jeg brukker denne henvendelsen. Jeg fant ingen e-post adr.

Jeg vil bare kort nevne at jeg kom ut med boken "Krigen til havs" for et år siden. Jeg betrakter boken som et bidrag til krigshistorien - men det er det visst ingan andre som gjör. Den er ikke nevnt i et eneste media. Selv er jeg ikke helt klar over om dette skyldes min ringe status eller om den ikke holder mål. Den selges i de vanlige kanale.

Hvis du skulle noen interesse av å se igjennom boken, så er du velkommen til det. Forlaget (Forlaget Norske Böker)sender den ut i Pdf-format.

Mvh. John Omark
omark@yfonmail.se

juni 01, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home