Notater om europas-historie.net

Denne bloggen forteller om utviklinga av nettstedet www.europas-historie.net og lar interesserte delta i utviklinga ved å bidra med meninger og kommentarer.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

Jeg er utdannet til cand.polit - har samfunnsvitenskapelig embetseksamen av høyere grad - og er så glad i bøker og historie at jeg prøver å skape en uavhengig levevei å arbeide med bøker på internett.

tirsdag, desember 01, 2009

Trenden er snudd

Den nedadgående trenden er snudd!!

Et halvt års tid etter at jeg sluttet å skrive på websidene mine om Europas historie begynte antallet lesere å falle, og det gikk stadig ned - helt til i juni i år. Men i juli i år (2009) snudde denne trenden, og siden da har jeg stadig hatt flere lesere for hver måned sammenliknet med samme måned i fjor. Sånn at jeg både i juli, august, september, oktober og november har hatt flere lesere enn de samme månedene i fjor. Fram til nå i november har jeg hatt mer enn 50% flere lesere enn i november i fjor. Så den nedadgående trenden er snudd!!

Registrert ved Cambridge.
Sheilagh Ogilvie er professor i økonomisk historie ved Cambridge University - som er et av prestisjeuniversitetene her i verden. I sin CV oppgir hun at hun er oversatt til norsk og publisert på www.europas-historie.net.
Se www.econ.cam.ac.uk/faculty/ogilvie/currentcv.pdf
Det er vel en anerkjennelse til dette nettstedet!!

Jeg studerer fortsatt historie og filosofi flittig, men nå med tanke på å skrive bok. For tida studerer jeg middelalderen og hvordan den var et utgangspunkt for utviklinga av den europeiske sivilisasjonen som vi har i dag.

0 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home