Notater om europas-historie.net

Denne bloggen forteller om utviklinga av nettstedet www.europas-historie.net og lar interesserte delta i utviklinga ved å bidra med meninger og kommentarer.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

Jeg er utdannet til cand.polit - har samfunnsvitenskapelig embetseksamen av høyere grad - og er så glad i bøker og historie at jeg prøver å skape en uavhengig levevei å arbeide med bøker på internett.

tirsdag, mars 14, 2006

Takk!

Jeg vil takke for at lesere har gått inn via www.europas-historie.net for å kjøpe varer og tjenester den siste veka i større utstrekning enn vanlig. Jeg vil takke de som har kjøpt bøker fra amazons engelske bokhandel ved å gå gjennom sidene mine, og samtidig gjøre oppmerksom på at jeg får fem prosent også når det blir kjøpt andre bøker enn de som jeg har laget lenker til så sant kjøperen gikk til amazon via mine sider. En eller flere personer har kjøpt mange bøker om engelsk tenkning og kultur på 1500 og 1600 tallet ved å gå gjennom mine sider, og det takker jeg for siden det har gitt meg inntekt, og jeg oppfordrer alle lesere om å gå til amazon via mine lenker til amazon når de kjøper bøker derfra. Det samme gjelder for interenettbokhandelen Bokkilden - kjøpes bøker ved at kjøperen går via mine lenker til Bokkilden får jeg åtte prosent også når jeg ikke har direkte lenke til den boka som kjøpes.

Jeg vil også takke alle de som ber Telenor om å kontakte dem for samtale om bredband eller IP-telefon, siden det også gir meg inntekt, og for at det kjøpes blekk gjennom sidene mine. Og jeg vil oppfordre til at man bruker også andre av de tilbudene som sidene mine viser til.

Det er nødvendig at jeg oppnår inntekt fra disse websidene mine for at arbeidet med dem skal fortsette i all framtid. Og det burde være mulig siden det nå er flere tusen mennesker som bruker disse sidene, og antallet lesere vokser med 60%-80% årlig. Jeg kan love at oppnår jeg inntekt fra arbeidet med å skrive om historie på internett kommer arbeidet til å fortsette, men oppnår jeg ikke inntekt vil dette arbeidet før eller siden stoppe opp.
Hilsen Tor Førde

0 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home