Notater om europas-historie.net

Denne bloggen forteller om utviklinga av nettstedet www.europas-historie.net og lar interesserte delta i utviklinga ved å bidra med meninger og kommentarer.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

Jeg er utdannet til cand.polit - har samfunnsvitenskapelig embetseksamen av høyere grad - og er så glad i bøker og historie at jeg prøver å skape en uavhengig levevei å arbeide med bøker på internett.

fredag, mai 13, 2011

Mulighet til å fortelle at du liker europas-historie.net

Mulighet til å fortelle at du liker europas-historie.net


Onsdag 11. mai 2011 har jeg lagt til Facebook's "like" knapp på
oversiktssida til www.europas-historie.net.

Fortsatt, selv om vi er langt inne i mai og nær skoleferie, er det
mellom 400 og 500 lesere av dette nettstedet daglig. Men bare omkring
fem prosent av dem går inn på "forsida", altså oversikten over alle
tekstene. Men daglig blir dette nå omkring tjue personer som ser
forsida til webstedet. I januar, februar og mars er det langt flere.

Om jeg skal opprette en slik knapp på flere sider er noe framtida vil
vise.

Jeg vil naturligvis oppfordre mennesker som bruker disse sidene til å
gjøre det kjent ved å trykke på "like"-knappen.


Med hilsen
Tor Førde
torforde@europas-historie.net

0 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home