Notater om europas-historie.net

Denne bloggen forteller om utviklinga av nettstedet www.europas-historie.net og lar interesserte delta i utviklinga ved å bidra med meninger og kommentarer.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

Jeg er utdannet til cand.polit - har samfunnsvitenskapelig embetseksamen av høyere grad - og er så glad i bøker og historie at jeg prøver å skape en uavhengig levevei å arbeide med bøker på internett.

torsdag, mars 16, 2006

Nytt tilbud

I går ble jeg oppfordret om å legge ut tekster i et format som gjør det lettere å skriver ut tekstene. Og etter noen undersøkelser har jeg funnet at ved hjelp av "Pdf Create" kan jeg lagre tekster i pdf-format jeg vil nå selge tekster i pdf formatet - se www.europas-historie.net/betal.htm

Jeg har tenkt å ta 5 dollar per tekst. Dette er de samme tekstene som ligger gratis tilgjengelige på webstedet, men betaler man får man dem sammenhengende og uten annonser og altså i et format der det er lett å skrive dem ut.

Man kan også betale for et års adgang til alle tekstene på http://oppdatert.europas-historie.net/ Der ligger alle tekstene i html format uten annonser og uten å være oppdelte, og etter hvert kommer tekstene også til å være der i pdf format. Når man har betalt 50 dollar har man adgang til dette i et år. Man kan betale med Visa eller Paypal, og omregning og veksling foregår automatisk.

Akkurat nå arbeider jeg med å skrive referat av Terence Zaubers bok "Inventing the Schlieffenplan" som er om tysk krigsplanlegging i perioden 1871-1914. Referatet er trolig ferdig om to vekers tid.
Hilsen Tor Førde

0 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home