Notater om europas-historie.net

Denne bloggen forteller om utviklinga av nettstedet www.europas-historie.net og lar interesserte delta i utviklinga ved å bidra med meninger og kommentarer.

Mitt foto
Navn:
Sted: Norway

Jeg er utdannet til cand.polit - har samfunnsvitenskapelig embetseksamen av høyere grad - og er så glad i bøker og historie at jeg prøver å skape en uavhengig levevei å arbeide med bøker på internett.

søndag, mars 19, 2006

Spørsmål om reaksjoner

Jeg har lagt ut tilbud om å selge tekstene i pdf-format for 5 dollar for stykket. Er denne prisen for høy? Når jeg ser på rytmen i bruken av sidene virker det som om de mest leses av studenter og elever siden denne rytmen så tydelig synes å følge undervisningsåret, og studenter og elever er ei gruppe som har lite penger. Dersom denne prisen er for høy er jeg villig til å sette den ned dersom det fører til økt salg. Jeg vil gjerne ha reaksjoner på dette, og forslag til hvordan jeg får økt salg!!

Hilsen Tor Førde

0 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home